Dzik Na Wyscigach | Dane techniczne, Tuning, Opinie, Blokady, Cena. Tematy Skuterowo.com | 
Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Dzik Na Wyscigach

W poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o Dzik Na Wyscigach w portalu Jednoślad.pl


Znak A-18b: zwierzęta dzikie

Znak A-18b: zwierzęta dzikie

... znak ostrzega przed możliwością napotkania na drodze zwierząt Dzik stosuje się go do oznaczania miejsc, w których zwierzęta ...



Więcej o Dzik Na Wyscigach przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Pierwszy Skuter!

... wilki to by się przydały bo już nie jeden przód auta na Dzik zostawił a ubezpieczenia oc ...

BREDNIE ARASZA74 (pe)PEGI 42

... ale by za to szedł, ^jak Dzik w kukurydzę^. a na dodatek w każdej drewutni by ci go naprawili, bo ten silnik znają wszyscy :-))) ...

Grupa Mazowiecka - nasze wycieczki.

... czy na ten wecken' Dzik jest moze planowane jakies spotkanko / wyjazd ? na jakie można by sie wprosić? ...

Husqvarna SMS 125

... jak lapie rezo to ladny Dzik się w nim budzi :d ahh lubie 2t :d chyba jak sprzedam macala to kupie jakiegos wariata 125 2t :d ...

Romet 787 4t nie odpala

... ciekawe, czy paci po naprawie znalazł tego świniowatego chinola za kukurydzą, czy Dzik w las i tyle go widzieli. klient pewnie zachwycony :-) ...

problem z odpaleniem

... panowie pomocy kupilem romet ht50qt 16 wyczyscilem gaznik naladowalem aku kreci jak Dzik iskra jest a nie pali co moze byc przyczyna ...

Wasze foty na dzidach

... grzesiek, prze Dzik z ciebie :d widać że zajebiście latasz na kole tym roxem ;) chciałbym widzieć filmik jak gibasz :) a roxik b.ładny pozdro ...

Tuning silnika 4T GY6 152 QMI (124 cm3)

... jakąś tam mszę. powinno z tym coś trochę pomóc, bo teraz, to chyba wiesz, jak to tutaj wygląda? Żale swoje ostro lejesz, aż czytać to... Żal. a powineneś pomykać sobie, jak... Dzik ...

Zlocik w Brzesciu Kuj???

... witam czy byłby ktos zainteresowany zlotem w brzesciu kujawskim??? poz Na się, pochwalili swoimi maszy ...

Polepszenie osiągów Keewaya Hurricane '08

Montuje się to tak: [img]http://www.scootertuning.net/specials/stage6aerox/stage6_aerox_2.jpg[/img] Myślę, że jak nie bierzesz udziału w wyścig

Big Bore 86ccm DSSC Roxy by MSC TEAM & Scooter-Attack

... w sumie masz racje.. czyli rozumiem że ten sam silnik będzie jeździł po mieście i po wyścigach?? jak dla mnie to za duże spalanie Na pojeżdżenie sobie po mieście :( ...

Nocne kulanie po Warszawie.

... my właśnie dotarliśmy do domu z małą przygodą,mianowicie jadąc przez las wyskoczył i przeleciał przez drogę Dzik 3 metry przed moim skuterem,dobrze że wolno jechałem i od razu po heblach dałem,ale serce podskoczyło nam do gardła. tak więc ostrzegam,jak jedziecie wieczorem i w nocy przez las ...

Większe supermoto/enduro.

... coś do normalnej szosowej jazdy? Żeby dawało radę w lekkim terenie? aby można było śmignąć turystycznie z plecaczkiem? poleciłbym aprilie pegaso 650. fajny Dzik :d kopa ma. turystycznie spokojnie daje rade. ze spalaniem może być różnie, bo jak fantazja poniesie, to może i 7,5l/100km spalić :p tak normalnie ok. 5,5-6l/100km. ale warto ;) ...

Jaki Cross do max.3000zł?

... hahaha :) dobre z tym palcem. zwykła kurtka, rękawiczki motocyklowe i buty wystarczą. Na zabronowanym polu czy też łące raczej dużo sobię nie zrobię. a pozatym nie startuję w jakichs wyscigach zeby mi profesio ...

Wyścigi na rok 2009

... aa kumam ;p [ dodano: 20-01-2009, 20:48 ] aa ok kumam dzieki ;p jak bede mogł to bede startował w Wyscigach ...

Skuter na miasto do 1700 zł, waga użytkownika 120 kg

... zgadzam się że to nie pojazd do bicia rekordów dlatego nie polecam aeroxa bigbore lub innych cudów, tylko jeśli mieszkasz w wawie to wiesz że ludzie jeżdzą jak Na wyścigach, i trzeba nieźle manewrować. a tak z innej beczki to nie mam 14 lat i nie chce się szybko zabić :) ...

Montaż obrotomierza

http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-uniwersalny-obrotomierz-stage6-mini-p-6764-1.html?cPath=15228_15955_6526&sessID=84d428dbfbefdeb10febc0b

Kask AGV

... mam nola Na po tacie. on w nim jeździł ...

Opinie: Skuter i technika: Silnik Czterosuwowy

... wszystko zależy od wykorzystywania skutera czy motoroweru. w wyścigach czy moto-crossie pożądane są silniki 2t, szybko moż Na w nich wymienić cylinder, nie trzeba regulować zaworów co kilka motogodzin i nie mają ograniczeń układu smarowania. 4t oferują zazwyczaj większą żywotność, co jest pożądane w codziennej eksploatacji. ...

Wiejski Tuning w skuterach i moto :D

... dywersant, no bez jaj, jeśli lubisz reklamować jakąś markę to proszę bardzo. i co tu porównujesz repsol'a do tego ścierważ! repsol fi Na hondę w wyścigach a tu? dla mnie to wieś bo jak moż ...

NOS w skuterze!!

... czytałem kiedyś Na forach że to nie jest ...

....::::Romet 717::::.... by czester100

a może tak silnik od starego zipa takiego jak móją? po odblokowaniu 80 jak nic a zaraz ci pokaże coś interesującego http://allegro.pl/item54501330

sportowe tłumiki - który wybrać

... odblokowanym scoocie :p teraz jak mam laserka to możesz tylko spaliny wąchać xd [ dodano: 2009-01-02, 01:14 ] co do 0,7 km dla jednych to wiele, dla innych mało. dla Na użytkowo to nie, aż taka różnica, ale w wyścigach liczy się każda 0,1 km, w sporcie ważne są ułamki sekund... ...

Yamaha Aerox - Malossi MHR + Polini For Race 3

... u siebie akurat nie widziałem jak chodzi ten wydech ale widziałem u z Na od zera do końca dobrze szło, dziwne też, że większość osób w wyścigach pzm go poleca mieloch również oni pewno testowali ten wydech dogłębnie ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube