Fajne Fotki Dziewczyn | Dane techniczne, Tuning, Opinie, Blokady, Cena. Tematy Skuterowo.com | 
Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Fajne Fotki Dziewczyn

W poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o Fajne Fotki Dziewczyn w portalu Jednoślad.pl


Co jest fajnego w motocyklach? Obejrzyj film

Co jest fajnego w motocyklach? Obejrzyj film

Każdy z nas kocha motocykle, ale ten film dobrze pokazuje najlepsze momenty które są związane z naszą pasją. Jest trochę stuntu, offroadu, ujęcia z mi



Więcej o Fajne Fotki Dziewczyn przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Fajne gadżety na skuter ;)

... zna ktoś jakieś Fajne gadżety na skuter, które mogły by poprawić wygląd skutera, lub chodzi mi o coś też takiego co się może sprzydać, a co można zamontować do skutera, typu audio itp. ...

Fajne piosenki - Audio Skuter

... witam, temat myślę dosyć luźny. proszę o jakieś Fajne nuty z akcentem basowym ;] pozdrawiam dubstep, hardstyle, techno, imprezowe, dance, trance, rap, hip-hop, ...

pomóżcie zrobić fajne wloty i przetłoczenia

... master sciebie kolo on chcial zebys cie mu pomogli dac jakieś Fajne wloty i przetloczenia wzory itd a nie ja się to robi .... czaiszł? pomysly jak zrobc fajny przod zeby fajnie to wyglądalo jednym slowem tuning pozdro ...

Kask AFX. Opinie, fotki itd.

... 5 letni już jest u kresu używalności :p potrzebuje opinii użytkowników tych kasków, jak są wykonane, jak pomalowane, jak wyścielone, jaką mają zapinkę, bo to mnie bardzo interesuje też. najlepiej jakieś Fotki kasków afx. nie koniecznie fx-30 tylko ogólnie tych co są w sklepie. i nie polecajcie mi żadnych lazerów czy tym podobnych bo tamte kaski znam doskonale :p czekam na opinie :p wasz ...

Wrzucasz fotki na forum? Przeczytaj!

... jeśli wrzucacie Fotki na forum, i przekraczają one rozmiary tabeli ( które po prostu się rozjeżdżają ), polecam wrzucie na jakiś serwer + miniaturka - najlepsze rozwiązanie. można też linkować ...

AVATAR - czym zmniejszacie fotki

... rozdzielczością ma być zawsze zmniejszam na zmniejszfotke.pl ale tam nie ma rozmiarów jakie by mi pasowały tylko mniejsze :-/ i tu moje pytanie czym wy zmniejszacie te Fotki :?: :?: :?: ps> nie wiem czy to już było (nie mogę znaleść) ...

Snowboard

... pozycja jest już chyba z przyzwyczajenia od siędzenia na skuterze :d ale dawaj Fotki ja myślałem, że temat ładnie się rozwinie ale do tej pory tylko my trzej dodaliśmy jakieś ...

Papierosy

... :-> w pełni zgadzam się z pezet'em i revo_70, jakiego doznałem szoku na ostatniej imprezie, gdy zobaczyłem, że 19 z 20. dziewczyn z mojej klasy ostro pali(bo to jest Fajne :-( co ci ludzie w głowach mają...nic :-p jedna paczka dobrych fajek=2litry wachy=adrenalina z wariackiej jazdy :-d i to i to zabija, więc nie lepiej być w pełni śwaidomym ...

Chciałbym się pożegnać i przeprosić

... a ja bym mu przyyebal lecz Dziewczyn nie bije :e ...

Romet router ws 50 kontra Romet RR50

... naprawdę nie znacie żadnych fajnych Dziewczyn ...

Oświetlenie bagażnika

... jak robicie takie oświetlenie to gdzie włącznik, gdzie chowacie bezpiecznik, jak idą te kable? kurcze, też czasem miewam Fajne pomysły, ale nie mam doświadczenia, nie znam się na tym, dlatego pytam ;p weź no ryglos jak będziesz to robił, to proszę porób fotki, możesz podesłać na mail, z ...

Wyśmiewanie ;D

... żółty jest dla Dziewczyn ... a ja dziś paliłem gume na światłach :d ...

Spotkanie Grupy Śląskiej i Mazowieckiej.

... może w sielpii? w tym temacie pisaliśmy: http://www.skuterowo.com/forums/topic/sielpia-lipiec-2012 a tu fotki z sielpii: http://s1226.photobucket.com/user/hugoboss1980/slideshow/sielpia%2016-17%2006%202012 znamy Fajne pole namiotowe :) ...

Girlstuning - Area 51 / Stunt / F12 - Germany :)

... i love you girl :d dlaczego w polsce nie ma takich Dziewczyn ?? :( pozdrawiam - wino ;-) ...

Picie wody pod szkołą w butelce po piwie :)

... nastepny wyjazd na sympatia.pl !! to o motorach forum a nie swirowanie do Dziewczyn ;)) carmen co z ta naklejka ? xd ...

Yamaha TZR - czyli co i jak.

... rodzice zafundowali czy nazbierałeś?:d Fotki ziomek, ...

dziewczyny na skuterach??

... ze śląska jakieś jeżdża po naszym forum? bo znam dużo fajnych Dziewczyn ale one lecą na cbr-ki itd a ze skuteró sie śmieją :( ...

Router VSP

... to prawda czerwone są szybsze, sprawdzone info. czarnymi zaś jeździ mafia :) w takim rozmiarze to głównie dla Dziewczyn ...

telefon

... ja miałem przez chwile (tydzień xd) nokie 6300 i nie narzekałem, głośnik fajny, bateria spoko, nie ma luzów i Fajne jest w nim że jest metalowy. oczywiście ma wejście na kartę i wszystkie inne bajery. jednak fotki są słabej jakości :/ a z lg ani z samsungiem się nie ...

Malaguti F15 Potrzebny dobry majster

... Fajne leci sobie w tle. nawet bardzo ...

Chińczyki to zwykłe gówno

... przecież większość Dziewczyn nie ma pojęcia jak dbać i w ogóle co to jest skuter.to więc co się dziwić że się rozleciał jej po chwili.i co zatkało ci kakao gębę? ...

Router bassa vs torros f16

... ja widziałem. kolory są nawet Fajne ale te ogony diabła takie odpustowe trochę :/ a jak się odklei coś by trzeba było dać ...

Kymco Agility City 125 16+

... Fajne linki. a jak to sie ma do kymco agility, spalania i ogólnie tego tematu? bo ja też mam ...

Opinie: SYM Fiddle II 50: Gra Pierwsze Skrzypce

... roku i jestem bardzo zadowolony, po odblokowaniu śmiga 75 km/h,jest bardzo wygodny, co redaktorzy zaznaczyli w filmiku, obowiązkowo należy kupić kufer, skrytka pod siedzeniem z reguły nie mieści kasku, Fajne fotki można obejrzeć na facebooku sym polska, na moim egzemplarzu również nie ma śladu rdzy :), poza tym ta na filmiku można usunąć w pół minuty :) ogólnie polecam ...

Czy jest ktoś z woj. Łódzkiego? :)

... ja też jeżdżę po Łodzi. dlaczego tu tak mało Dziewczyn dlaczego nikt nie odpowiada na moje cześć jak stoimy razem na światłach??? ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube