Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Marcpol Ruda slaska

kask blendaW poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o Marcpol Ruda slaska w portalu Jednoślad.pl



Gdzie jest problem? Dwa tragiczne wypadki z udziałem motocyklistów w prawie jednym czasie

W poniedziałek 31. lipca doszło do dwóch tragicznych w skutkach wypadków z udziałem motocyklistów na drogach województwa śląskiego. Przyczyny wydają s



Więcej o Marcpol Ruda slaska przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Barton challenger

... siema! co myślicie o tym skuterku?http://allegro.pl/barton-inny-firmowy-skuter- Ruda chodzi mi o to czy dużo problemów z nim jest?czy łatwy w eksploatacji?ile pali?jaka jest żywotność tego skutera? ...

Zjazd Dolnego-Slaska na skuterach

... kto ma jakis fajny pomysl gdzie mozna zorganizowac dobry zjazd wszystkich skuterow!!!!!!! z dolnego- slaska sie ponizej... ...

kupie alarm do skutera

... witam kupie alarm kupilem nowy skuter i chce go zabespieczyc wlasnie to jest dziwne ale alarmem jestem ze slaska ma moze ktos?? ...

Zipp Quantum wycieczka do Wisły

... chciałbym się dopytac czy mogę jechać popularną drogą wiślanką? będę jechał w dwie osoby stanę na dwa przystanki i dalej w drogę. droga to Ruda Śląska- wisła. jakieś rady ? ...

Ja mu w gaz a on zgasł

... witam jestem posiadaczem motoroweru zumico gr 500 silnik 139fmb 13650km przebiegu po przejechaniu 3km silnik jest juz prawidłowo rozgrzany świeca Ruda ale jak dam nagle full manete to on buu robi czy no normalne? ale jak około połowe manety dam to normalnie się wkręci normalnie tak powinny być? ...

Nowy skuter nie odpala!!

... są skutery nie drogie, a dobre , doskonałym tego przykładem jest kymco agility ;-). nie drogie? http://allegro.pl/kymco-agility-rs-50-2t-vivality- Ruda ...

Skuter/Ścigacz dla dziewczyny.

... benzyne i jedziesz. ale zeby nie bylo ze kobiety nie potrafia sobie poradzic z 2t. moze jeszcze takie cos? moze nie wyglada jak scigacz ale znajomy ma i zachwala http://moto.allegro.pl/barton-fighter-motorower-50-80- Ruda i cena przyblizona do twojej bo zipp ponad 4000zl. ...

OT ŚLĄSKI!

... Ruda Śląska - dzielnica wirek ;d pa ;* ...

Zakończenie lata sosnowiec 16 października 2010

... zrobic przeglad i dolkadnie zbadam droge to wpadne ;] wodzu mam male pytanie do ciebie mowiles ostatnio ze jezdzisz z czeladzi do zabrza to mam pytanko jezdzisz przez rude slaska czy przez zaborze ? http://www.zumi.pl/trasa.html?loc1=zabrze%2c+tyska&loc2=sosnowiec%2c+kresowa&cid1=&sid1=&cid2=&sid2= chyba ciezko bedzie trafic ;/ ...

Nowy chińczyj czy stary markowy ??

... przejeżdżą 15 lat. chciałbym to zobaczyć. ja tam nie wiem, wole hondy :mrgreen: tylko że polonez po 15 latach prosi się już o drugą budę bo Ruda powoli już kończy pierwszą. gdyby tylko tak nie rdzewiały to by był fajny ludowóz :)) ...

zlot gwiaździsty Częstochowa /GIETRZWAŁD 2012

... madi w tamta strone masz blizej niz my ze slaska ...

"Skąd jesteś?" - Spis użytkowników skuterowo.com.

... kto z dolnego- slaska to wbijac na forum: http://www.skuterowo.com/forums/topic/zjazd-dolnego- ...

Opinie: Czy to początek sezonu?

... machnąłem po obiadku ponad 90 km i było fajnie tylko w drodze powrotnej zaatakował mnie deszczyk.dzisiaj leje od rana i wieje,wykorzystam to na zrobienie drobnych zaprawek lakierniczych bo ta Ruda brzydka pani zaczęła atakować mój pojazd hehe ...

Opinie: Zipp Neken: Za kierownicą

... z nim nie dzieje mimo tego że okresowych przeglądów nie przechodził.michał wydech może ma i ładny ale wiem z włsnych obserwacji ze to długo nie potrwa i niedługo ta Ruda brzydka pani upomni się o niego. ...

Opinie: LPG, Diesel, a Może... Skuter?

... 58zł (godzina jazdy w jedną stronę) - samochód ~310zł (dantejskie sceny pod uczelnią podczas parkowania) - skuter ~140zł (2t) jednoznacznie wygrywa autobus, jednak czas jazdy i częstotliwość połączeń Ruda Śląska-gliwice niemalże dyskwalifikuje ten środek transportu. oczywiście da się, ale ja wolę dopłacić na benzynę i olej do skutera. ...

Kolorowy skuter do zdjęć na Śląsku poszukiwany!

... dzieki dzieki.i wzajemnie.mozliwe ze faktycznie nie zrozumialem,punkt dla ciebie.ale.fakt faktem nie jestem nawet z okolic slaska a na ten post wszedlem z nudow i wrodzonej ciekawosci.ja nie spodziewam sie duzego odezwu.zawsze mozesz jeszcze sprobowac na scigacz.pl.albo podobne.powodzenia ...

Wszystko o Router Bassa, opinie, porady itd.

... co do problemu to miałem podobny. powodem było to, że go zalewało. pojechałem do serwisu, wyregulowali gaźnik, zapłaciłem 40 zł i mam spokój. Świeca ma kolor kawy z mlekiem (biało- Ruda i taki kolor jest prawidłowo dla ustawionej mieszanki. twój kolor świecy będzie czarny, gdyż dostaje za dużo paliwa. po odblokowaniu skutera może problem zniknąć, ale nie musi. ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube