Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Roxane Knetemann

kask blendaW poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o Roxane Knetemann w portalu Jednoślad.pl





Więcej o Roxane Knetemann przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Yamaha Aerox 100cc

... witam. mam na oku Roxane 100cc za 3k i nie wiem czy to dobry sqter? 02r 15tys przebiegu po tuningu cala przekładnia i gasbox :] proszę o szybka odpowiedz:) ...

OT ŚLĄSKI!

... dasz se rade;d najważniejsze żeby wejść na stopień znajomości "piłem z nim" i już jest dobrze;d kupujesz tą Roxane koleś coś odpowiedział? ...

Jaki skuter dla 14 latka?

... masz 3,5k tak? spokojnie zmieścisz się w kupnie yamahy aerox czy appki sr 50, ja swoją Roxane kupiłem za 3.000, a mogłem nówkę zippa + dodatki, albo roxa z 2001, no nie okłamujmy się ale yamaha to yamaha, chyba lepsza uzywana niz chinczyk. mój kumpel ma ...

Yamaha Aerox - tuning do 6000 zł !

... za 6000zł to zrób sobie prawo jazdy na 125/250 i kup coś mocniejszego, a nie będziesz pakował kase w Roxane 50 ...

Używany skuter do 1500-2000 zł.

... w sumie to go zapytam bo tutaj zamiast pomoc to krytykujecie magika? bo kupil za mala kase Roxane wyczarowal? jeju .. w dzisiejszym swiecie nie mozna kupic czegos dobrego za smieszne pieniadze... ...

Wałek rozrządu NCY - Potrzebne opinie!

... ja mam Roxane a nie peżo a kiedys mialem speeda z 2002roku i wtedy jeszcze byly produkowane w francji dla twojej wiedzy przejechal 28tysi i smiga koles nim juz 2sezon ciekawe czy ...

Jaki Chińczyk dorówna do Yamahy Aerox swoją mocą ?

... to może gimbusku popiszesz się wiedzą i powiesz co z tą mocą? do czego ci potrzebna? + a może przestaniesz gitare i jednak kupisz Roxane ...

Yamaha Aerox MBK Nitro 1999 Tuning

... każdy z nich jedzie w jednej ręce trzyma kamere a w drógiej wiertarke hahaha.mlody nie daj sie rób Roxane nie daleko mniema łepek na opylenie teraz 100-110 na 50cm na 70 zanim przytarł garnek cisnęła 130. http://www.youtube.com/watch?v=ohwidxdkdey http://www.youtube.com/watch?v=_bymkxxrqqg http://www.youtube.com/watch?v=dajm6ec-bjg roxana łepka http://www.youtube.com/watch?v=dajm6ec-bjg a najlepiej cały silnik http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=cxa-fqlvwrv3qm&tbnid=eize0y_95r93vm:&ved=0camqjhw&url=http%3a%2f%2fwww.scooterkingz.pl%2fsilnik-stage6-rt&ei=-_zuu_tfootqyqo-44lobw&bvm=bv.73231344,d.bgq&psig=afqjcneg0eh5yw-blllhsgsirdoqyklm6a&ust=1408257568775149 ...

Opinie: Sprzedaż nowych motocykli i skuterów 125 ccm wzrosła o 66.8%

... zalecam zostawienie sobie b&w dostaniesz śmieszne pieniądze wiem coś o tym bo naprawiam i czasami też sprzedaję po wejściu ustawy 125cm na b 50tki dostały w d,,e Roxane 7-letnią w db stanie można trafić za 1500,ludix 1000zł,super 9 1000-1500 wszystkie poniżej 8 lat a to dopiero początek "szału 125" ...

Co wybrać ?

... czyli sugerujecie żeby kupić Roxane ? a takie pytanko, bo ten aerox ma 16 tysi. przejechane to co mogę tam ewentualnie zmienić/ulepszyć. problem jest w tym że nie znam się na doborze części :/ ...

Tuning czy nowe moto ?

... weź od kowala Roxane kup :d. będzie w niebo wzięty :d:d ...

Yamaha Aerox 70ccm by Brzoza

... ziomki spokojnie, nie kłócić się! :p sprzedał Roxane bo wszystko zaczęło się pieprzyć: -nawaliło chłodzenie -lagi były do wymiany -plastiki w okropnym stanie (popękane, każdy w innym kolorze :p) -coś tam jeszcze, ale nie pamiętam co:p kupił ...

TKR stunt opcja (koniec projektu)

... w którego włożę trochę kasy i serca i będzie taki jedyny , a nie jest setki innych takich samych roxów :/ , za to kasę jaka miał bym seryjna Roxane będę mieć bardzo ładnie stunigowane i po customieć tkr , na pewno wzbudzę większy szacunek i pożądanie wśród, ,,customerów" niż kupując seryjnego roxa , ale to był tylko ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube