Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Sram Rival Grupa

W poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o Sram Rival Grupa w portalu Jednoślad.pl


Rozwiązanie konkursu Bezpiecznie po zmierzchu z OSRAM

Rozwiązanie konkursu Bezpiecznie po zmierzchu z OSRAM

... zakończyliśmy zabawę bezpiecznie po zmierzchu z o Sram dotarło do nas mnóstwo waszych prac na temat podróżowania nocą. musieliśmy się zapoznać ze wszystkimi, aby wyłonić tych 10 najlepszych, które publikujemy poniżej. nagrody w zabawie: trzy najlepsze prace nagrodziliśmy zestawem ...

Konkurs: Bezpiecznie po zmierzchu z OSRAM

Konkurs: Bezpiecznie po zmierzchu z OSRAM

... stwórz krótki poradnik dotyczący bezpiecznego poruszania się jednośladem po zmierzchu. wygraj dedykowane do twojego jednośladu żarówki night racer 110 firmy o Sram masz czas do 21.07.2014. do dzieła! reguły tej zabawy są proste: uzupełnij poniższy formularz załączając poradnik w temacie: jak bezpiecznie poruszać się po zmierzchu jednośladem. opisz na co należy zwracać ...



Więcej o Sram Rival Grupa przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Grupa mientoloncych znafcuf

... ta Grupa też zdechnie. jakieś brednie ciągle tych samych kotłujących się w tym upale fachofcuf od piździków. ...

Grupa Śląska - nasze wycieczki

... bliźniaczy temat :) fajnie by było, jak by Grupa Śląska spotkała się kiedyś z grupą mazowiecką :) ...

Grupa Mazowiecka - nasze wycieczki.

... cała Grupa jedzie ;) nie no jeszcze roomcajz się wpisywał i ktoś pewnie jeszcze dołączy. ...

Śląska Grupa Mototowerowa co z majówką ?

Film widziałem - Wypas :).Po przeczytaniu wypowiedzi powyżej wynika że większość wybiera Pławniowice.Gdzie by się najlepiej spotkać aby całą grupą rus

Śląska Grupa Motorowerowa ZAPRASZA!

... witaj grażynko u nas jest jedna pani która jeździ z nami na imprezy a tak na marginesie skąd jesteś bo nasza Grupa jest ze Śląska ...

Grupa: Warszawa Północno-Zachodnia

... północy miasta, zapraszam do wpisywania się innych chętnych z targówka, białołęki czy innych dzielnic. na pewno każdy z was zna jakieś ciekawe miejsce, które mógłby pokazać reszcie forumowiczów. jeśli zbierze się Grupa kilkuosobowa będę miał (a raczej postaram się mieć) dla nas niespodziankę :) wpisujcie się: - "klekocix" bartek - bemowo ...

sląsk podbeskidzie bielsko i okolice zlocik....oraz grupa zapraszam:)warto

... kredka pomysł fajny ale wiem ja to zycie weryfikuje sam z wodzem zalozylismy a wlasciwie sie sama zalozyla/ taka Grupa bylo nas okolo 20 osób, kilka spotow a potem czasem sie to rozpadlo ...

BREDNIE ARASZA74 (pe)PEGI 42

... - Sram na chrom - no co ty?! przecież to fajna opcja - a czy ja powiedziałem, że zła? ...

HONDA NSR 125 by Mafioz

... to Sram na to zakładam jednak 150... jest i tak dość szeroka xd ...

Dział powitalnia

... no to ja xd nie ... Sram na to ... choć z drugiej strony :p lol poczekalnia i tak nie potrzebna i tak .. nie lubię papugowania :[ ...

Rieju RR Blackhorse project by HOKSTER

... do barw to tak musiało być i tak już zostanie no chyba że coś mi się w łbie poprzewraca xd mam nadzieje że przyśpieche będzie miał dobra bo ja Sram na prędkość :p ...

skuter dla dziewczyny

... dakomi,a ja zapraszam do wspólnych jazd z nami czyli grupą mazowiecką :) oraz do naszego tematu: http://www.skuterowo.com/forums/topic/ Grupa tam poczytasz o wyprawach i wspólnych wyjazdach tych blisko i tych dalszych. ...

Yamy DT 125 ~ DT HD YT

... szympa napisał:myśle że ten gaźnik już siedzi w dt !? a po wafla ma siędzieć w dt ?! eaaa to Sram was nie będzie upów :p sam się będę spuszczał na nowe rzeczy :) ...

Wasze foty na dzidach

... go szkoliłem :p jestem z niego dumny :lol: :} mi mój pr0 el0 wyk0zacz0ny kask już parę razy upadł przez co jest już poobdzierany i ma trzymanie od daszku ułamane ale Sram na to :p na początku się wkurzyłem ale pfff ... chronić chroni :) ...

Skuterowycy Powiat Chrzanowski

... Śląska Grupa motorowerowa zaprasza :) http://www.skuterowo.com/forums/topic/slaska- ...

Opinie: Paliwo drożeje: Boom na skutery w USA

... pietro a ja Sram na te ich prawa itp bede jezdzil skuterem i czy to im sie podoba czy nie tak inni moja jezdzic starymi fordami itp na oleju do frytek to ja ...

Opinie: Już jutro (sobota): Grill Skuterowo.com

... szkoda, że tak późno dojechałem po na atrakcje: 'konkursy i premiery" się nie załapałem... i z tego co widziałem po 16 była już tylko Grupa mazowiecka, prezes leszek Śledziński no i redaktor Świata motocykli jacek gradomski. moim zdaniem skuterowo.com robi za sŁabĄ reklame ;( na otwarciu sezonu na bemowie byłi ponad 100-150 skuterów ...

Rozpoczęcie sezonu 2014r. w Częstochowie.

... guliwer55 napisał: wejdz na śląską grupę oni organizują wypad do częstochowy tak jak prawisz. zapraszamy wszystkich chętnych do wyjazdu na zlot. Grupa śląska organizuje taki wypad. więcej info na stronie Śląskiej grupy motorowerowej \\\\\\\"samotne wilki\\\\\\\" : http://www.lonelywolves.cba.pl/viewtopic.php?f=4&t=221 pozdrawiam i zapraszam p.s. Śląska ...

Aprilia RS 125 By Adverion

... może oddaj je od razu na złom ? tak to jest jak rodzice rozpieszczają swoje pociechy, skutkiem tego jest nie szanowanie rzeczy, (bo rodzice kupili to mi to zwisa, Sram na nich), a w późniejszym życiu ciężko jest czegoś samemu osiągnąć. ...

Romet 747 4t - cewka i moduł zapłonowy.

... 60 a wytoczenie się do tej prędkości zajmuje 2x więcej drogi niż przedtem. jest to wina modułu? cewki? a może coś źle zrobiłem? prosze o pomoc. linki do obu części: cewka: http://www.oferta.wmmotor.pl/oferta/towar.php?idtow=14714& Grupa http://www.oferta.wmmotor.pl/oferta/towar.php?idtow=14711& ...

Motorowery skutery i wspólna jazda

... jasne chłopaki Grupa stoi otworem dla wszystkich jest tylko jeden warunek to jest ...

Magnus Retro znowu prośba

... ja wiem że ładnie wygląda,ale kupuję się marki najbardziej popularne z rozwiniętą siecią serwisową i bazą części zamiennych. jak już kupisz to zapraszam na wycieczki z naszą grupą do tematu: http://www.skuterowo.com/forums/topic/ Grupa ...

Yamaszka Te De eR jeden dwa pięć :)

... co .. jedyny zajebiste lusterka jakie znam szczególnie że owe są seryjne , i widac w nich zajebiscie :d to są od speeda ii , miałem se owe kupić Sram , nie inwestuje juz w tkr , ale olałem to jeżdze z seryjnym od tkr. są czarne i carbonowe [img]http://www.1000ps.at/wallpapers/bilder/peugeot/speedfight_2_silver_sport.jpg[/img] ...

piaggio zip

... na skuter 50 kg szpachli, z kartonu robisz sobie spojlery (ale to raczej w samochodach), albo zrobisz podróbkę gas boxu z puszek i podłączysz do tego kabelki :shock: ja Sram na zdanie innych i jeśli mi coś się podoba to to robić/kupują... ...

Opinie: Pomysł na weekend? Grill Skuterowo.com

... będe ;> Grupa mazowiecka, jak tam ? ;> ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube