Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Wyscig Pokoju 1974

W poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o Wyscig Pokoju 1974 w portalu Jednoślad.pl


Wyścigi motocyklowe: Jak wygląda z bliska praca obsługi toru

Wyścigi motocyklowe: Jak wygląda z bliska praca obsługi toru

Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda normalny dzień w pracy tzw. marschalla? Dzięki temu wideo możecie przyjrzeć się z bardzo bliska jak odpowiedzi

Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski: Podwójne podium dla Ducati Toruń Motul Team

Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski: Podwójne podium dla Ducati Toruń Motul Team

Sezon WMMP już za nami. Główne stopnie podium zostały rozdzielone już na poprzedniej rundzie, ale Ducati Toruń Motul Team nie odpuszcza żadnego wyścig

Wyścigi motocyklowe - sport kontaktowy

Wyścigi motocyklowe - sport kontaktowy

Wyścigi superbike'ów to twardy, męski, kontaktowy sport. Zobaczcie jak wygląda rywalizacja dwóch zawodników, którzy obaj bardzo chcą wygrać. Z wszelką

Start sezonu wyścigowego Ducati Toruń Motul Team

Start sezonu wyścigowego Ducati Toruń Motul Team

Pierwsza runda serii Alpe Adria na słowackim torze była trudna nie tylko dla zawodników, ale też dla ich mechaników. Wielomiesięczne przedsezonowe prz

Skuter 125 vs Honda CBR 1000 RR - wyścig  na torze

Skuter 125 vs Honda CBR 1000 RR - wyścig na torze

Fajny filmik pokazujący że nie sama moc i pojemność ma znaczenie a również technika. Skuter 125 ccm łoi tyłki kierowcom Hondy CBR 1000 RR. Przyjemnie

Wyścigowa i zabytkowa WSK z lat 70

Wyścigowa i zabytkowa WSK z lat 70

Krystian Plato z TVN Turbo dosiada unikalnej maszyny z lat 70. To jedna z niewielu wyczynowych WSK z tamtej epoki. Motocykl nigdy nie był odpalany. Na

Skuter Kontra Samochód: Wyścig 25 km

Skuter Kontra Samochód: Wyścig 25 km

Do Skuterowo.com zgłosił się Michał. Chce się przekonać ile jest w stanie zaoszczędzić czasu i pieniędzy jeśli będzie dojeżdżać do pracy skuterem. Prz

Honda CBR 125R Cup - Wyścig Mistrzów

Honda CBR 125R Cup - Wyścig Mistrzów

Honda Poland przygotowała wyjątkową atrakcję dla wszystkich miłośników sportów motocyklowych - Wyścig Mistrzów Honda CBR 125R. Odbędzie się on podczas



Więcej o Wyscig Pokoju 1974 przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Graf w pokoju

... witam mam problema ;] mianowicie kumpel będzie mi małował na ścianie graffiti w Pokoju oczywiście on umieć tylko pisać ale nie umieć robić rysunków.. ale pisze naprawde pięknie i zna się na rzeczy kocham hip-hop i taki styl macie jakieś pomysły co może ...

Zimowanie skutera w domu (w pokoju)

... czy ktoś z was myślał o wstawieniu swojej maszynki do Pokoju na zimę? ja gdybym miał miejsce i nie miał małego dziecka oraz nie jeździłbym to bym tak zrobił. wiem, że żona śmiałaby się, że mam zabaweczkę ukochaną w domu ...

Zdjęcia i filmy z wypraw skuterem

... wczorajsza wycieczka do słomczyna na wyścigi szayowozów i grill nad wisłą w górze kalwarii. słomczyn,wyścigi szayowozów: [img]http://i1226.photobucket.com/albums/ee416/hugoboss1980/ Wyscig ...

Ile lat mają Wasze pojazdy?

... chinol 125 2006r motorynka 1986 wsk 175 m21w2 1974 ...

Router Bezprzewodowy(wifi)

... mam kablowke :), neta 2mb .. bo tak. mam neta w Pokoju innym niz ja spie.. i nie chce ciagnac kabla , i chce z tamtad do mojego ...

skuter piaggio vespa pk50xl nr v5x3t wymiana oleju pomuszcie!!!

... witam, na dole jest śruba. trzeba klucz 11. tak wyglonda: http://www.roller-aus-blech.de/index.php?main_page=product_info&cpath=68_65_82_142&products_id= 1974 ...

Śmieszne wypowiedzi z for interetowych.

No lol Xd ale załatw se na ten wyścig lepsze ogumienie i zawieche :P Bo inaczej przegrasz :) Technika na skucie ... bardzo ciekawe :D Rozumiem z bieg

HONDA NSR 125 by Mafioz

Tak kur*a 80l/40km ... Jeździliście ? Wątpię ... sam interesuję się motocrossem i w ogóle więc się pytałem, dowiadywałem, czytałem itp. Jakby to pal

Wyścigi na rok 2009

... dołaczam sei do tematu sam bym się przejechał na jakiegoś zlota lub Wyscig :evil: :evil: ...

Wrestling

To jest wyścig szczurów ;) Kasa, kasa, pieniądze !

dziewczyny na skuterach??

Choćby w innych krajach nie było zakazów to lepiej dla własnego bezpieczeństwa omijać drogi gdzie wszyscy "grzeją ile fabryka dała" i trwa swoisty wyś

Aprilia ETX 125 MONSTER ENERGY PROJECT| ta wykur.wista ^^!

... na stole w Pokoju goscinnym leżą :} ...

Pierwszy nieoficjalny czat skuterowo.com

... czat już nieaktywny pisze nie ma takiego Pokoju ...

Zdjęcia na plakat

... siwy_fact, i coś zrobiłeś te plakatył daj zdjęcia Pokoju ...

APRILIA AREA

... będziesz w swoim Pokoju trzymał i robił sprzęt :lol: ...

Yamaha Neos LC stunt prodżekt

... stant-maszina :d fajnie masz, że w Pokoju go trzymasz :d ...

Keeway Hurricane LC Mina Power, custom come back!!!!

... pompa wody to jeden z upów, lezy u mnie w Pokoju xdd ...

Stunt MBK BooSTER

... ok, ale przesyłka będzie trochę droższa bo ja ci wyszrteruje samolot z mojego Pokoju do twojego :-p ...

karty motorowerowe, policja, gówniarzeria na skuterach.

Czyli piszesz mniej więcej to samo co ja pare postów wcześniej. Niestety w Polsce można zauważyć ostatnio "wyścig na prezenty komunijne". I z roku na

Grupa Mazowiecka - nasze wycieczki.

... myśleliśmy o sielpi,ale nie mamy namiotu,a raczej nikt teraz nie wynajmie Pokoju czy domku na weekend. ...

Romet vs Yamaha

Witam. Więc tak, ja mam Romet 727 Premium 10 a mój kolega Yamaha Aerox YQ50r. Nasze maszyny są jeszcze na dotarciu, ale kolega na wiosnę zaproponował

Z 70 na 50

... jeśli nie będzie mu juz potrzebny i potrzbuje gotówki to się nie dziwie... no ale ja znalazłbym inny sposób, sprzedałbym coś z półki z Pokoju prędzej xd ...

Audio dla domu

... kondzio te głośniki co podałeś na pewno zagrają w Pokoju ale na dużej sali albo na otwartym polu to zginą i nic nie będzie słychać :-p ...

Skuter jak z koszmaru ;)) UP. Zawieszenie, felgi, optyka !

... ale ja nie mam seri cylka xd ej damik dzieki za małossiego ale mam pytanie. gdzies go kur.wa trzymal?? jakies ku.rwa bloto siano trawa xd chybaw Pokoju co ? ...

Podłaczenie taśmy led do licznika

... kupiłęm rgb bo ledy mi były potrzebne do Pokoju ale skoro mówisz że nie da rady to trudno. dzięki za odpowiedz, wombat jak zawsze pomocny ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube