Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

lozysko Z Piasta

kask blendaW poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o lozysko Z Piasta w portalu Jednoślad.pl


Budowa roweru - opis podstawowych składowych roweru

Budowa roweru - opis podstawowych składowych roweru

... ten jest tak popularny, nie każdy zna jego budowę. podstawowe składowe roweru to koła, rama kierownica oraz siodło. na koło składają się jednak mniejsze elementy takie jak obręcz, szprychy, Piasta opona oraz wentyl. w obrębie kierownicy rowerowej znajdują się dźwignie hamulcowe, linki przerzutek oraz główka ramy. układ napędowy, prócz koła obejmuje łańcuch, korby , pedał oraz przednia i tylna ...

 
Kross Denis: Dane techniczne, cena i opinie.

Kross Denis: Dane techniczne, cena i opinie.

... wyposażenie takie jak błotniki, osłona łańcucha oraz miękkie gąbki osłaniające mostek i kierownicę dbają o bezpieczeństwo naszego podopiecznego. kross denis wyposażony został w przedni hamulec v-brake oraz tylny zintegrowany z Piasta typu torpedo. rower został stworzony z myślą o najmłodszych miłośnikach kolarstwa aby nauczyć ich odpowiednich nawyków oraz odruchów co będzie procentowało przy przesiadce na pełnowymiarowy rower. ...

 
Największym wrogiem serwisów rowerowych jest wzrost popularności rowerów w Polsce

Największym wrogiem serwisów rowerowych jest wzrost popularności rowerów w Polsce

... tego dnia 30 kilometrów, a końcówka linki przedniego wózka wypięła się z mocowania i zaczęła zahaczać o tylne koło. przy tej okazji zaczęła wydawać dźwięk conajmniej jakby miała odpaść cała Piasta okazji panicznego hamowania odkryłem także luz w główce sterów. jednak to akurat rzecz normalna. Łożyska musiały się dotrzeć. z taką listą niedogodności wróciłem do serwisu. miło i stanowczo wskazuję listę ...

 

Vespa Sprint 50/125: Zdjęcia i Prezentacja Wideo

Vespa Sprint 50/125: Zdjęcia i Prezentacja Wideo

... i podest. nowe przednie zawieszenie pomimo utrzymania klasycznego zawieszenia z jednostronnym wahaczem, typowego dla skuterów vespa, w nowym modelu sprint całkowicie je przeprojektowano redukując tarcie. amortyzator jest połączony zawiasowo z aluminiową Piasta przedniego koła, natomiast poprzednio zamontowany był za pomocą dwóch śrub. dla kierowcy ta innowacja techniczna oznacza większy komfort i płynność jazdy. zwiększenie płynności zawieszenia zwiększa komfort jazdy, a także zdolność ...

Triumph Bonneville Speedmaster 2018 - nowy model w gamie

... 77 km i ponad 100 nm momentu obrotowego. 270 stopni wykorbienia na wale daje specyficzny, przyjemny dźwięk z układu wydechowego. speedmaster przyzwoicie udaje motocykl z lat '50 i '60. tylna Piasta przypominająca bęben hamulcowy, układ paliwowy ukryty w atrapach gaźników. do tego 16-calowe, szprychowe koła i schowane tylne zawieszenie. jest naprawdę nieźle. w układzie hamulcowym z przodu najdziemy dwie tarcze o ...



Więcej o lozysko Piasta przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


[PROBLEM] Piasta kola na tarczy

... do tematu chciałbym się dowiedziec jak (i czym) mogę odkrecic piaste od tylnego kola w peugocie jet c-tech (chamulec tarczowy)??? problem polega na tym ze śruby trzymajace kolo z Piasta nie chca się odkrecic... (fotka przykladowa nie mam baterii do aparatu zeby pstryknac fotki (jutro pstrykne jak trzeba) p.s. i z jakich innych scooter'ow pasowalo by ewentualnie kolo?? z ...

Problem Lozysko

... witam mam problem z lozyskiem na krobwodzie gorne lozysko caly czas sie rozsypuje po przejechaniu 100km wstawialem lozyska firmy ntn i top racing z gory dzieki :) ...

Nie rusza z miejsca - Kingway Purga.

... tys a on stoi w miejscu a na sluch on tyle obrotow nie lapie co moze byc przyczyna? dodam ze w piatek odebralem go z naprawy gdzie bylo wymieniole lozysko na przekladni , byl robiony przeglad w serwisie i jeszcze tam kilka rzeczy robili mowili ze sprzeglo jest ok wariator tez , to jest skuter 2 suwowy ...

Problem z qmb 139 po dluzszej trasie silnik zamula + metaliczny dzwiek i szum

... na prostej drodze skuter nagle zaczal zwalniac mimo odkreconej na ful manetki dzwiek silnika zmienil ton na bardziej stlumiony jednoczesnie pojawil sie jak by metaliczny dzwiek cos jak by lozysko zatarte dzwiek ten dochodzi jak by od strony przekladni wydaje mi sie ze ze sprzegla ale.nie dam sobie glowy uciac ( nagram pozniej ten dzwiek na filmiku) na postoju ...

Yamaha dt r 2009 problem z kołami sm/enduro. Pilne

... felga ma szerokość 3.50 a przednia 2.75, przednie koło da rade wsadzić dorabiając inną ośkę - z przednim nie ma problemu - może tak. ale chodzi o tył - Piasta jest szeroka że koło wchodzi lecz przeszkadza zacisk hamulca który także służy za kontrę koła tylniego taką podkładkę - wiecie zapewnie o co chodzi, po prostu zajmuje więcej ...

honda lead 110 puka z przodu na widelcu.

... witam mam honde lead od niedawna i mam problem bo puka z przodu na nierownosciach ...czy tam jest jakies lozysko ...

Lozysko redukcyjne stage6

... witam.mam keewaya i mam takie pytanie czy lozysko redukcyjne stage6 z 12/10 będzie pasowalo bo mam okazje kupić cylinder a tam jest tlok 10mm?bo slyszlame takie opinie ze ono nei pasuje.najlepiej proszę o opinie osoby ktora to ...

Bendix nie łapie

... myślisz ze ma to cos do odpalania ze startera skoro skuter normalnie jeździ (wgl po zalozeniu spowrotem wszystkiego zaeczło coś trzeszczyć ale po 50m jazdy przestało mozliwe ze przez lozysko z nowej zebatki rozrusznika? bo jest nowe ...

Metaliczny dźwięk w okolicach przekładni

... slyszalem tam wycie jezeli masz takie same to sprawdz stan lozysk w przekladni i poziom oleju moze to byc spowodowane (wycie)zmeczeniem materialu luz (miedzyzebny)osiowy za duzy (starte podkladki dystansowe)lub promieniowy(boczny- lozysko za duzy mozna z tym jezdzic jezeli nie -trzyma-to skutera jest to nieprzyjemne i tyle ...

Szuranie/dzwonienie?

... sprawdz dokrecenie kola ,zacisku z klockami jezeli dalej to bedzie to podjedz na warsztat niech to ocenia czy czasami lozysko ci nie pada-moze byc to grozne grozi zablokowaniem kola i upadkiem ...

Wina kola?

... tylne kolo moze trzymac-hamulec,lozyska z kola jak i przekladni oraz lozysko sprzeglowe choc to bardzo rzadkie najlepiej czuc czy cos hamuje gdzy wysprzegla sprezynki i skuter dojezdza do swiatel powinien spokojnie wytracac spida jezeli jest to gwaltowne to znak ze ...

Opinie: Router Bassa 50: Skuter idealny?

... sie pocic, 550km automatyczne ssanie poszlo sie kochac i zimny potrafil zgasnac na skrzyzowaniu,1000km przednia lampa zaczela zolknac,1200km jakby zaczol glosniej chodzic o kilka jak nie kilkanascie db, 1500km lozysko w przednim kole puscilo smar przez simering, 1750 przednia opona odeszla od felgi (moj blad bo zachamowalem przednim hamulcem na skerconych kolach) i teraz notorycznie schodzi powietrze dodam ze ...

Słychać jakieś trzeszczenie/tarcie FILM

... rozpolowic silnik, wypukac lozyska ale zycze powodzenia bez odpowiednich narzedzi i krzywienia walu przy nie umiejetnej pracy. nastepnie kupno nowych lozysk(radze pare bo tak sie zmienia nawet jesli 2 lozysko jest ok) i radze dokupic jeszcze zimeringi bo nie kosztuja duzo a nowe to nowe, ale odradzam kupowania najtanszego chonskiego zamiennika a dolozyc troche i kupic lepsze jakosciawo(ja kupilem ...

Tuning silnika 4T GY6 152 QMI (124 cm3)

... juz wstawiony ,i juz jezdze ,wglebienia w tulejce osaedzonej w karterze, gdzie sie osadza lozysko walu nie ruszalem ,i cylinder ztlokiem big bore , m.line , pomylka z racing ,moj blad ,cena tylko 250 zeta ...

Yamaha Neos - zablokowany tłok.

... szamik123 napisał: witam, ostatnio podczas jazdy zablokowal mi sie tlok i chcialbym sie zapytac czy oprocz cylindra z tlokiem moglo uszkodzic sie jeszcze cos innego np. jakies lozysko wal czy cos tego typu? najbardziej obciazonym elementem w tym momencie oprocz tloka i cylindra bedzie korbowod z walem. gdy tlok w jednej chwili sie zatrzymuje(zaciera) korbowod musi ...

Rozrusznik i reszta w 1PE40QMB Minarelli Horizontal.

... widziałem drugi link ale mam już to http://www.scooterkingz.pl/kolo-sprzeglo-rozrusznika-bendiks-motoforce http://www.scooterkingz.pl/ lozysko wiec następne kompletne sprzęgło to za dużo dobrego nie wiem czy to też nie należy do zestawu czy to z innej konstrukcji http://www.scooterkingz.pl/bieznia-rozrusznika-bendiksu-motoforce tylko cena wolnego koła 110zł i ...

Korektor do wymiany???

... po prostu odżałować i zainwestować w komplet? . coś z tych rzeczy? skłaniał bym się do 1-wszego linka, bo u nich już trochę kupowałem i zawsze było wszystko ok. http://allegro.pl/dzwon-sprzeglo- lozysko http://allegro.pl/sprzeglo-komplet-skuter-4t-gy6-139-qmb-zipp-romet-i5598885915.html http://allegro.pl/sprzeglo-tylne-bez-dzwona-107mm-139qmb-qma-gy6-50-i5184900681.html http://allegro.pl/sprzeglo-dzwon-skuter-4t-107mm-gy6-139qmb-ip29-i5144528195.html http://allegro.pl/sprzeglo-chinski-skuter-4t-chinczyk-139qmb-139qma-i5680965232.html ...

Honda VF750F Interceptor by KruczeK

... 4 km po kocich lbach i pewnie gdzieś tam leza moje srubki) do zrobienia zostało wyregulować gaźniki, zmienić opony, zregenerowac tłumik drgan w tylnim kole, wymieniłeś uszczleniacze i lozysko glowki ramy i można zapie rdalac :) oprocz tego muszę dokupić tylni przewod hamulcowy i obie klamki, bo na tych się nei da jezdzic. motocykl potrzebuje jeszcze dopieszczenia i ...

Dominisia <33!!! :*

... dużo bardziej. przednia opone masz wyzabkowana już i niewiele bieznika, bys zalozyl inna to bys zobaczyl jaka będzie roznica w prowadzeniu. w takim moto jeszcze powinno się wyminc lozysko glowki ramy, roznica z reguly na nowym jest kolosalna. ...

lozyska wału zdejmowanie ?

... lozyska juz przedwczoraj zostaly zdemntowane ... wał na imadlo i między lozysko a wał taki hmm plaskownik czy cos w tym stylu tylko z takim 'szpicem" wbijalem i ...

Stunt Suka o imieniu FLORENTYNA

... dzieje, nie mam ani pieniedzy ani ochoty zeby cos zrobić xd myślę ze coś się po świetach ruszy ;-) edit: więć zamówiłem pare części: -tłok vertex 48mm - lozysko korbowodu stage6 wide takie szerokie :-d -uszczelki do cyla -uszczelniacze corteco edit ii w ostatniej chwili zmieńiłem zdanie i jest wszystko malossi :d ale niestety ...

RoXidło by Damik

... :p rox stoi :lol: sprzegło poszło albo pasek ale raczęj sprzęgło xd [ dodano: 17-11-2009, 17:37 ] dzisiaj obudziłem roxa z snu jesiennego wymieniona Piasta i lata choć przełożenia tez bede wyminiał bo chodzi jakbym tam srubek nasypał :d ...

Italjet Formula AC 97 r

... stożek Łożyska skf lusterko f1 chrom 2 sprzęgło malossi fly dzwon korektor momentu obrtowego nowe kolcki hamulcowe Piasta koło zębate do końca weekendu powinny przyjść ostatnie 2 paczki :))) to znaczy wariator malossi multivar sprężynki sprzegła chyba jeszcze z 4 pary mebranki ...

Mała zagadka w Am6

... lozysko moze wystawać za karbe nic się nie stanie .. zobacz jedynie czy się będzie miescic w tloku po założęniu sforznia i tyle .. jak kupisz juz odpowiedni tlok ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube