Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

zle Ustawiony Zaplon

W poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o zle Ustawiony Zaplon w portalu Jednoślad.pl


Jakie są objawy źle wyregulowanego gaźnika w motocyklu lub skuterze?

Jakie są objawy źle wyregulowanego gaźnika w motocyklu lub skuterze?

Gaźnik to najważniejszy element układu paliwowego. Odpowiada za zasilanie serca naszego motocykla lub skutera w benzynę. W przypadku droższych jednośl

Zdawalność na prawo jazdy 2013: Jest źle

Zdawalność na prawo jazdy 2013: Jest źle

Ciągle ciężko jest zdać na prawo jazdy. Kłopoty dotyczą szczególnie zdawalności egzaminu teoretycznego. Po wprowadzeniu 19 stycznia nowych zasad - wyn



Więcej o zle Ustawiony Zaplon przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Zaplon

... mam problem gdzie znajduje sie Zaplon w skuterach i czy w ogole on jest? poniewaz moj skuter ma mula jak chce ruszyc to musze az gaz do polowy dac zeby ruszyl a jak juz jedzie ...

S51 by Danielson

... [img]http://i30.tinypic.com/t56a15.jpg[/img] foto bez błotnika przod bo trezba go wyprostowac. wyczyszczony i wyregulowany gaźnik, zaplon Ustawiony hamulce podciagniete smiga jak należy :) juz 100km nim zrobilem :d ...

Magneto na T ,a tłok nie ma GMP.

... tlok nie będzie najwyzej bo pozycja t oznacza ze w tym momencie jest Zaplon a ...

Brak poprawy osiągów po tunie.

... nie mow takich rzeczy, bo chlopak moze wywalic kase w bloto. jak się rozpedzisz na maxa, to ci odcina Zaplon czy wszystko dalej normanie pracuje? jesli odcina ...

Keeway Flash/Hurricane

... jeżeli skuter z silnikiem 4t będzie źle Ustawiony potrafi więcej spalić niż dobrze ...

125 nagle zgasł

... swoim wechikułem 125cm3 poziomy i nagle zgasl i tyle. pierwsza mysl - swieca. wykrecam sprawdzam ale iskra jest. drugi winowajca - paliwo ale dochodzi. i tak pomyslalem ze moze Zaplon sie przestawil i przeskok iskry jest w innym polozeniu tloka niz powinien. czy to mozliwe zeby ...

minarelli lc w keeway

... musisz przerobic elektryke w keewyu zeby podpiać Zaplon z minarelli do keewaya, mozesz tez założyć do silnka minarelli ...

Co zrobic?

... i wymien filtr paliwa. ale jak odpali to niech pochodzi na wolnych obrotach z 15min. ja zawsze tak po zimie robie. a jak odpalasz skuter po zimie to wylacz Zaplon pokopaj z 30 razy, wlacz ...

Problemy z blokadami w Inca Street

... "sportowy" moduł w seryjnym skuterze nie zmieni nic a prawdopodobnie tylko pogorszy. standardowy moduł zapłon ma Ustawiony na konkretne obroty i charakterystykę silnika. jeżeli silnik ...

Plastiki, zegarek i automatyczne ssanie

... niskie ale je trzyma (czasami zdarza się, że zgaśnie). czy możliwe, że coś stało się ze ssaniem? czy ma na to wpływ regulacja gaźnika? ponieważ przed tym gaźnik był Ustawiony na zbyt bogatą mieszankę, ale wszystko chodzilo ok. teraz jest dobrze ...

Router bassa 50 Ciężko odpala

... mi sie wydaje mimo wszystko ze zawory albo zle ustawiony gaznik. sproboj pokrecic manetka zanim odpalisz kilka razy zeby napompowac paliwo i zobacz jak po tym odpala. ja tez mam czasem problem tego typu ale to zalezy jak ...

dławi na 3-4 tyś obrotach. stukanie w silniku

... co ma Zaplon do stukania?. ...

Nie chce odpalić

... aha bo to 2 sow to zobacz na Zaplon ...

Elektryka od roxa do keeway, możliwe? jakie koszta a osiagi?

... może i ok, ale ja mam tuningowy i wykonanie cylindra sportowego do keeway a do minarelli jest na tym samym poziomie więc to na pewno nie to. siwy, zapłon to ten: http://allegro.pl/item462747574_stator_cewka_ Zaplon on jest seryjny od roxa, byłby dobry? i magneto do niego od keeway podejdzie bez problemów? a modułu to znaleźć nie mogę ;/ on ma aż tak wielkie znaczenie jeśli ...

Zipp Baotian - po czyszczeniu iskrownika brak iskry

... jak wymieniałeś Zaplon to razem z kołem?:) ...

Skuter przerywa podczas jazdy

... opisz bardziej to moze byc gaznil, Zaplon ...

Zumico eos 2t

... normalnie i po polsku. ;p ^ http:// Zaplon ...

duza kompresja, przegrzewanie się skutera

... po przekreceniu kluczyka za kazdym razem mam samo Zaplon :/ ...

Moduł Sprint 4t - Masa i Impulstator

... 8o bladego pojęcia nie mam. ale to może ci pomóc http:// Zaplon ...

Barton Ranger 110cc brak świateł !!

... w takim razie zamawiam nowy Zaplon i zobaczymy czy to tylko to ...

Aprilia sr 50 1999 r

... zawor membranowy jest dobry . a czy mogl sie przestawic Zaplon . ...

Podłączenie zapłonu 139fmb

... witam, kupiłem nową pokrywe wraz z zapłonem do mojego czoperka i mianowicie miałem taki zapłon http://allegro.pl/stator- Zaplon a obecnie jest taki http://allegro.pl/stator- ...

Wyjazd na zlot Złotej Kaczki sobota 11.05.2013 w Toszku kto chętny?

... musza zrobic Zaplon i poskladac karter. seba jestes moze w domu? ...

Cylinder - który wybrać

... powiem ci ze najtrudniej będzie załozyc łancuszek i ustwic Zaplon a z resztasobie poradzisz:] ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube