Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

zrodlo Pradu

kask blendaW poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o zrodlo Pradu w portalu Jednoślad.pl



Lina stalowa Super PowerCable czyli ja i moje Magnum...

Lina stalowa Super PowerCable czyli ja i moje Magnum...

... ale po co ją tak męczyć? już wiem, że szlifierce podda się chyba każda blokada, no dobrze, dobrze, ale jaki złodziej z ulicy ma przy sobie szlifierkę i generator Pradu męczyłem zamek, metalowy korpus poddawał się. ten mały wyścig zbrojeń, kto kogo pokona i dlaczego magnuma szybko nie zniszczysz miał pokazać, że prostymi narzędziami nikt nie zrobi krzywdy naszej ...



Więcej o zrodlo Pradu przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Brak pradu na wysokich obrorach

... witam. dostalem skuter peugeot ktory dziala na niskich obrotach po dodaniu gazu skuter gasnie. napewno na wysokich obrotach swieca nie dostaje Pradu prad dochodzi do jakiejs cewki przetwornicy do ktorej dochodza rowniez kabelki od imobilajzera. kluczyk jest zastepczy nie ma immobilajzera. czy brakuje mu ...

Licznik RESETUJE wszystko-zegary po odlaczeniu pradu

... witam mam taki problem z licznikiem resetuje wszystko-zegary po odlaczeniu Pradu zgaszeniu bzyka;/ jest to kymco grand dink 250. zaczelo sie od tego jak, ktoregos dnia wyladowal sie akumulator do max 7v ;/ i nie wiem czy to bylo zwarcie ...

Honda PCX nie odpala - jakby nie bylo pradu (nowy akumulator)

To moj pierwszy post, wiec witam wszytskich, i przedstawiam moj problem: Od dwoch lat jezdze Honda PCX 125 (2012). Ma obecnie przejechane niecale 9000

junak 901 sport nie wchodzi na obroty

... i takie tam ale nic nie pomoglo,wyczytalem na jakims forum ze to moze byc problem z modulem,orginalny modul od 50cm do silnika 125cm nie bedzie pasowal nie puszcza odpowiedniego Pradu na swiece,czy ktos mial podobny problem?prosze o pomoc jak dobrac odpowiedni modul?a moze po prostu wymienic mu magneto z pradnica z orginalnego silnika jaki w nim byl zamontowany,pradnica na ...

Problem z elektryką?

... mam problem z elektryką . jezdziłem na moim junaku i gdy jusz go odstawiałem do garażu to nagle wyłączyła się elektryka jak by wogule nie było Pradu w całym motorowerze ani " Świateł ani kontrolki zero ...

Starter 4t

... witam, posiadam chinski skuter 4t i nie chce on mi odpalac ze starteru. rozrusznik kreci, wydaje mi sie ze za duzo Pradu idzie na rozrusznik a za malo na iskre. co moge zrobic zeby odpalal? ...

Yamaha Majesty 125 problem z instalacja elektryczna

... witam problem polega na tym ze na wylaczonej stacyjce w yamaha majesty 125 caly czas jest pobor Pradu okolo 1,5a i ciagle rozladowuje akumulator.cala reszta sprawnie dziala odpala bez problemu co moze byc przyczyna tego rozladowywania.bardzo prosze o pomoc. ...

Barton Ranger 110cc brak świateł !!

... witam! ostatnio podczas jazdy zaczeły gwałtownie przygasać światła w moim motocyklu a nastepnie zgasly calkowicie - tak jakby cos sie spaliło. obecnie nie ma kompletnie Pradu nie działają wszystkie światła, kontrolki, kierunkowskazy klakson, natomiast odpala bez problemu. jedynie przy mocniejszym dodani gazu lekko zapala sie wskaznik biegu, poza tym nic. sprawdzałem także ładowanie i prawdopodobnie ...

Romet-Mały problem z elektryka

... do rozrusznika ale tez nic ,probowalem bezposrednio do kierunkowskazu i tez nie dzialal,wkoncu postanowilem naladowac akumulator i tez nic nie pomoglo wiec podlaczylem skuter bezposrednio do prostownika (zwiekszajac troche Pradu i w skuterze dzialaly kierunkowskazy i rozrusznik ledwo krecil.co moglo sie stac skoro w skuterze nic nie dziala? (jesli zwarcie to jak je szukac w tej sytuacji skoro rozrusznik ...

Poszukuje GRY !!

... ludziska i ludzie i ludzie. :dd szukam gry o nazwie world racing skoda ale pelnej wesji .. moze ktos ma jakieś zrodlo mam demo..a w google znalesc nie mogę ;// ...

Bezpiecznik cały - zasmolony konektor

... wyciagniety z tej kostki i nie spina - ten brak sztywnego polaczenia sprawil, ze damski pin jest przysmolony; probowalem podpiac do kostki meski z damskim (kabel czerwono-biały) - ale Pradu dalej nie ma - a akumulator nowo naladowany; zwarcia nie bylo (bezpiecznik caly) - czy w zwiazku z tym wymiana tych konektorow (damski i meski) i podlaczenie poza kostką ...

Problem z yamaha mbk booster

... to po okolo 300 metrow zatrzymywal sie wygladalo to mniej wiecej tak że jechal 60km/h (przed zima jezdzil bez problemu 70km/h) i nagle tracil moc jakby "odcieli go od Pradu ten problem juz minal bo dopatrzylem sie ze woda docieka do gaznika ale zasilikonowalem to. teraz problem jest taki że podczas jazdy i to tylko przy 52km/h zaczyna mi ...

Czy to zatarcie ? Toros el rio 4t

... jak ma byc , tylko od jakiegos czasu cos strzelalo delikatnie ... jezdzilem ... az przed wczoraj poprostu jadac ,zgasl i nie odpala , nie ma tez w nim Pradu , swiece kupowane sprawdzane ,dobre , filtr przeczyszczony , wczoraj odpalil dwa razy ale z takim zgrzytem ,ze go zgasilem ,bo sie przestaszylem ,ze cos walnego w nim :/ ...

Przekaznik 541 i przednia lampa ...

... same, tylny na 100% jest dobrze podlaczony jak wczesniej a przedni to mam z nim watpliwosci ale nie wazne jak podlacze kable z przodu to nic nie dziala, jakby Pradu nie bylo w motocyklu a sprawdzalem miernikiem na kablu pradowym 12v jest, po podlaczeniu kabla prądowego do przekaznika na pozostałych wtykach jest po 0.30v a na jednym wtyku 1.30v ...

Rozrusznik kręci tylko na ciepłym.

... miał w ogóle prądu w stacyjce, posprawdzałem tam wszystkie kabelki, klamerki akumulator etc i nadal nic z tego, ale z kopa zapalił bez problemu, światła, kierunki sie świeciły, ale Pradu w stacyjce nadal było null, biegów nie wyświetlał, dopiero w trakcie jazdy biegi pokazywał. i w domu odpalał normalnie z rozrusznika, jak ręką odjął 😀 i teraz obstawiam niby ...

Brak iskry w skuterze 4t

... sprawne. wymienilem magneto wraz z iskrownikiem (nie wiem czy mozna to zle wymienic). a iskry jak nie bylo tak nie ma. stacyjka sorawna i dla pewnosci odlaczylem nozke. i dalej nic. cewka nie dostaje Pradu mam pojecia co sie dzieje. prosze o pomoc bo juz skonczyly mi sie pomysly :( z gory dziekuje ! 😊 ...

Romet zetka brak iskry

... motorower mianowicie pod instalacje podpiołem przewody od statora od innego motorka i okazuje sie ze iskra jest a z statora od zetki nie ma dotego podam ze nie ma Pradu na przewodach od statora w zetce ale opornosc sprawdzalem i calego statora tak jak i impulsatora i niby jakas tam jest na impulsatorze pokazuje jakies 158 ohmów nie wiem ...

brak prądu w skuterze router metro city 50cc

... witam mam problem z skuterem brak Pradu stacyjka nie odpala wskazniki nie ida do góry przy przekreceniu kluczyka brak migaczy swiatła swieca akus naładowany odpala na kopke ale stacyjka i migacze brak reakcji klakson tez nie ...

Światła drogowe

... to troche "chore" lub ubogie rozwiazanie jak braknie Pradu do migacza lub stopu dopiero czlowiek ma orient ze cos nie tak z ladowaniem brak kontrolki ladowania tu caly bol ...

Skuter 2t (baccari mizuri) nie odpala po zimie.

... kanaly paliwowe i powietrzne musza byc przytkane ze takie objawy dobrze bedzie zostawic gaznik rozkrecony i zanurzony na cala noc w paliwie skoro jesst az tak przytkany podlacz do Pradu zaworek ssania powinnien po 2-3 minutach wyjsc do przodu kolo 1.2-1,5 cm to bedzie swiatrzylo ze dziala reszta to dobre dmuchanko :) ps.oczywiscie filtr powietrza masz ok? ...

Peugeot Speedake, cylinder 70ccm, gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów

... to jest skuter 2t. przyczyna tkwi chyba w elektryce, dzisiaj jak jechalem dystans okolo 4km z predkoscia 60km/h to 3 razy skuter tak warkna jakby Pradu nie dostal lub paliwa, ale gaznik jest wyczyszczony wiec to raczej prad, ale tylko warkna i jechal dalej, moze dlatego ze byl na wyzszych obrotach niz zwykle, oraz ...

Aprilia sr 50 Problem - Nie odpala ze startera

... przyczyn moze byc wieje ale jezeli jestes pewny ze starter kreci silnikiem to brakuje ci Pradu na swiece, a dlaczego nie sweci polowa zapewne nie laczy kostka a gdzie ona jest tego nie wiem bo nie mam takiego motorka. ...

Skuter rzucił palenie - Peugeot Elystar.

... fakt ma zwarty obwód na swiatlach stad brak Pradu w aku po postoju lub ktos kombinowal z zaduzymi zarowkami stad zakwaszony aku naladowac sie naładuje ale nie trzyma i nie mam ...

Ładowanie akumulatora w skuterze

... enable siwatla drogowe pobieraja sporo Pradu podczas swej pracy stad podlaczenie pod cewke a nie pod aku jest jak najbardziej ok i ekonomiczni. gdybys je wpial pod aku to stracilbys calkowicie jego ladowanie i odpala ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube